Thursday, March 13, 2014

កម្រិតនៃការ គ្រប់គ្រង


"ការ កម្រិត រយៈពេល នៃការ គ្រប់គ្រង " សំដៅទៅលើ បន្ទាត់ ព្រំដែន រវាង តំណែង គ្រប់គ្រង ជាច្រើននៅក្នុង អង្គការ មួយ។ ចំនួននៃការ កម្រិត ក្នុងការគ្រប់គ្រង កើនឡើង នៅពេលដែល ទំហំនៃ ការកើនឡើង កម្លាំង ការងារ អាជីវកម្ម និង ច្រាសមកវិញ នោះទេ។ កម្រិតនៃការ គ្រប់គ្រង កំណត់ ខ្សែសង្វាក់ នៃ ពាក្យបញ្ជា ចំនួន នៃសិទ្ធិអំណាច និង ស្ថានភាព រីករាយ ដោយ ជំហរ គ្រប់គ្រង ណាមួយទេ។ កម្រិតនៃ ការគ្រប់គ្រង នេះអាចត្រូវបាន ចាត់ថ្នាក់នៅក្នុង បី ប្រភេទ ទូលំទូលាយ :

កម្រិត កំពូល / កម្រិត រដ្ឋបាល
កម្រិត កណ្តាល / អនុវត្ត
អ្នកចាត់ការទូទៅ កម្រិតទាប / ការគ្រប់គ្រង / ញ / ដំបូង បន្ទាត់
អ្នកចាត់ការទូទៅ នៅគ្រប់កម្រិត ទាំងអស់នេះ អនុវត្ត មុខងារ ផ្សេងគ្នា។ តួនាទីរបស់ អ្នកចាត់ការទូទៅ នៅគ្រប់ កម្រិត ទាំងបី ត្រូវបានពិភាក្សា ដូចខាងក្រោម:

កម្រិតនៃ ការគ្រប់គ្រង
កម្រិតនៃការ គ្រប់គ្រង
កម្រិតកំពូល នៃការ គ្រប់គ្រង
វាមាន ក្រុមប្រឹក្សាភិបាល នាយកប្រតិបត្តិ ឬ នាយកគ្រប់គ្រង ។ អ្នកគ្រប់គ្រងថ្នាក់កំពូល គឺជា ប្រភព ដ៏ខ្ពស់បំផុតនៃ សិទ្ធិអំណាចនិង គ្រប់គ្រង វាបាន គោលដៅនិង គោលនយោបាយ សម្រាប់ សហគ្រាស មួយ។ វា ប្រឹងប្រែង បន្ថែមទៀតនៅលើ ពេលវេលា និងការ សំរបសំរួល រៀបចំផែនការ មុខងារ ។

តួនាទីរបស់ អ្នកគ្រប់គ្រងថ្នាក់កំពូល អាចត្រូវបាន សង្ខេបដូចខាងកេ -

ការគ្រប់គ្រង កំពូល lays ចុះ គោលបំណងនិង គោលនយោបាយ ទូលំទូលាយ នៃ សហគ្រាស។
វា ចេញ សេចក្តីណែនាំ ចាំបាច់សម្រាប់ ការរៀបចំ ថវិកា នាយកដ្ឋាន នីតិវិធី កាលវិភាគ ល
វា បានរៀបចំ ផែនការ យុទ្ធសាស្រ្ត និង គោលនយោបាយ សម្រាប់ សហគ្រាស។
វា តែងតាំង នាយកប្រតិបត្តិ សម្រាប់ អ្នកចាត់ការទូទៅ របស់នាយកដ្ឋាន ពោលគឺ កម្រិត កណ្តាល។
វា គ្រប់គ្រង និង សំរបសំរួល សកម្មភាពរបស់ នាយកដ្ឋាន ទាំងអស់ នេះ។
វាគឺជាការ ទទួលខុសត្រូវចំពោះ ការរក្សា ទំនាក់ទំនង ជាមួយពិភពខាងក្រៅ មួយ។
វាផ្ដល់នូវ ការណែនាំ និងការដឹកនាំ។
អ្នកគ្រប់គ្រងថ្នាក់កំពូល គឺជាការ ទទួលខុសត្រូវ ផងដែរ ឆ្ពោះទៅរក ភាគទុនិក សម្រាប់ ការអនុវត្តនៃ សហគ្រាស។

កម្រិត ពាក់កណ្តាល នៃការ គ្រប់គ្រង
អ្នកចាត់ការទូទៅ សាខានិង អ្នកចាត់ការទូទៅ របស់នាយកដ្ឋាន បង្កើតបាន កម្រិត កណ្តាល។ ពួកវាគឺជា ការទទួលខុសត្រូវ ក្នុងការ គ្រប់គ្រង កំពូល សម្រាប់ ការប្រព្រឹត្តទៅនៃ នាយកដ្ឋាន របស់ពួកគេ។ ពួកគេលះបង់ ពេលវេលា បន្ថែមទៀតដើម្បី មុខងារ អង្គការ និងការដឹកនាំ។ នៅក្នុងអង្គការ តូចមួយ មានតែ មួយ ស្រទាប់នៃ កម្រិត កណ្តាលនៃ ការគ្រប់គ្រង ប៉ុន្តែនៅក្នុង សហគ្រាស ដ៏ធំ អាចមាន ការគ្រប់គ្រង កម្រិត កណ្តាល ជាន់ខ្ពស់និង ថ្នាក់ទាប។ តួនាទី របស់ពួកគេ អាចត្រូវបាន សង្កត់ធ្ងន់ ថាជា -

ពួកគេបាន ប្រតិបត្តិ ផែនការ របស់អង្គការ ដែល ស្របតាម គោលនយោបាយ និង ការដឹកនាំរបស់គណៈគ្រប់គ្រង កំពូល។
ពួកគេបានធ្វើ ផែនការ សម្រាប់ គ្រឿង រង នៃអង្គការ នេះ។
ពួកគេបាន ចូលរួមនៅក្នុង ការងារ និង បណ្តុះបណ្តា នៃការគ្រប់គ្រង កម្រិត ទាបជាង។
ពួកគេ បកស្រាយ និងពន្យល់ពី គោលនយោបាយ ពី ការគ្រប់គ្រង កម្រិតកំពូល ដល់កម្រិត ទាបជាង។
ពួកគេគឺជា អ្នកទទួលខុសត្រូវ ចំពោះការ សំរបសំរួល សកម្មភាព ក្នុង ការបែងចែក ឬ នាយកដ្ឋាន ។
វាក៏ ផ្ញើ របាយការណ៍និង ទិន្នន័យសំខាន់ ផ្សេងទៀតដែល សំខាន់ក្នុងការ គ្រប់គ្រង កម្រិត កំពូល។
ពួកគេបាន វាយតម្លៃ ការអនុវត្ត របស់ អ្នកចាត់ការទូទៅ ថ្នាក់ទាប។
ពួកគេ ក៏ ទទួលខុសត្រូវចំពោះ ការលើកទឹកចិត្ត អ្នកចាត់ការទូទៅ កម្រិត ទាប ឆ្ពោះទៅរក ការអនុវត្ត បានល្អប្រសើរ។

កំរិត ទាបនៃ ការគ្រប់គ្រង
កម្រិត ទាប ត្រូវបានគេស្គាល់ ផងដែរថាជា គ្រប់គ្រង / កម្រិត ប្រតិបត្តិការនៃ ការគ្រប់គ្រង។ វាមាន អ្នកគ្រប់គ្រង , Foreman មន្ត្រី ផ្នែក អគ្គនាយក ល យោងតាម ​​ដល់ RC ព្រឹត្តិការណ៍ Davis " ការគ្រប់គ្រង ការគ្រប់គ្រង សំដៅទៅលើ នាយកប្រតិបត្តិ ដល់អ្នកដែលមាន ការងារ ត្រូវតែ ភាគច្រើន ជាមួយនឹងការ ត្រួតពិនិត្យ ផ្ទាល់ខ្លួននិង ទិស បុគ្គលិក ប្រត្តិបត្តិ »។ នៅក្នុងពាក្យ ផ្សេងទៀត ដែលពួកគេ មានការព្រួយបារម្ភ ជាមួយនឹង ទិសដៅ និងមុខងារ ត្រួតពិនិត្យ នៃ ការគ្រប់គ្រង។ សកម្មភាពរបស់ពួកគេ រួមមាន -

ការផ្ដល់ ការងារ ដល់កម្មករ និងភារកិច្ច ជាច្រើន។
ពួកគេបាន ដឹកនាំ និង ណែនាំ កម្មករ សម្រាប់ថ្ងៃ ទៅនឹងសកម្មភាព ថ្ងៃ។
ពួកគេគឺជា អ្នកទទួលខុសត្រូវ សម្រាប់គុណភាព ក៏ដូចជា បរិមាណ នៃការផលិត ។
ពួកគេត្រូវបាន ប្រគល់ ការទទួលខុសត្រូវ ផងដែរ ជាមួយនឹងការ នៃ ការរក្សា ទំនាក់ទំនង ល្អនៅក្នុង អង្គការ នេះ។
ពួកគេបាន ធ្វើទំនាក់ទំនង កម្មករ បញ្ហា ការផ្ដល់យោបល់ និងការ បណ្តឹងឧទ្ធរណ៍ recommendatory ល ទៅ កម្រិត ខ្ពស់និង កម្រិត គោលដៅនិង គោលបំណង ខ្ពស់ជាង ដល់កម្មករ នេះ។
ពួកគេបាន ជួយ ដោះស្រាយ តវ៉ា របស់កម្មករ នេះ។
ពួកគេបាន គ្រប់គ្រង និង ដឹកនាំ ការ សម្រួល រង។
ពួកគេគឺជា អ្នកទទួលខុសត្រូវ សម្រាប់ ការផ្តល់ ការបណ្តុះបណ្តាលដល់ កម្មករនិយោជិត។
ពួកគេបាន រៀបចំឱ្យមានការ សមា្ភារៈ ចាំបាច់ ម៉ាស៊ីន , ឧបករណ៍ ល សម្រាប់ការ ទទួលបាន នូវអ្វីដែល បានធ្វើ។
ពួកគេបាន រៀបចំ របាយការណ៍ អំពីការអនុវត្ត រយៈពេល កម្មករ នេះ។
ពួកគេបាន ធានាបាននូវ វិន័យ នៅក្នុង សហគ្រាស។
ពួកគេបាន លើកទឹកចិត្ត កម្មករ។
ពួកគេ គឺជា ក្រុមហ៊ុនសាងសង់ រូបភាពនៃ សហគ្រាស ព្រោះពួកគេ មាននៅក្នុង ការទំនាក់ទំនង ដោយផ្ទាល់ជាមួយ កម្មករ។

0 comments:

Post a Comment