Thursday, March 13, 2014

ជំនាញដ៏សំខាន់ 10 មេដឹកនាំនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះត្រូវការដើម្បីទទួលបានជោគជ័យ

អ្វីដែលកំណត់ចាត់ការទូទៅដែលទទួលបានជោគជ័យបំផុតដែលក្រៅពីអ្នកដទៃ? អ្នកអាចនឹងត្រូវបានអ្នកជំនាញក្នុងវិស័យរបស់អ្នកសូម្បីតែមនុស្សឆ្លាតបំផុតនៅក្នុងបន្ទប់នេះ - ប៉ុន្តែនោះជាការធានានៃការទទួលបានជោគជ័យនោះទេ។ អ្នកត្រូវការអារេនៃជំនាញដែលត្រូវជាពិសេសល្អសមទៅនឹងដងនៃការផ្លាស់ប្តូរនិងបញ្ហាប្រឈមមួយ។ នៅទីនេះគឺ 10 ខ្ញុំសូមផ្តល់អនុសាសន៍។
1 . ការគិត ជាយុទ្ធសាស្រ្ត
មិន គ្រាន់តែ ជ្រមុជខ្លួននៅក្នុង ភារកិច្ច នាពេលបច្ចុប្បន្ន។ ចូរគិត រូបភាព ដ៏ធំមួយ។ ក្នុងចម្ការ ត្រឡប់ពីការ រាំកម្សាន្តលេង ពីពេលមួយទៅ ពេលវេលានិង យក ទិដ្ឋភាព យ៉ រ ( ព័ត៌មានជំនួយ Hat សម្រាប់ ពាក្យប្រៀបធៀប ដ៏អស្ចារ្យ ដែល នឹងសៀវភៅ " ភាពជាអ្នកដឹកនាំ នៅលើ បន្ទាត់ នេះ។ ") ប្រព័ន្ធ ពិនិត្យឡើងវិញ ។ កំណត់ អាទិភាព បានតម្រឹម ជាមួយនឹង គោលដៅ ដ៏ចម្បងមួយ។ រៀន អ្វីដែលថ្មី និង គួរឱ្យខ្លាច។ លើកទឹកចិត្តដល់ ការច្នៃប្រឌិត ដោយការ គាំទ្រ មនុស្សល្អដែលបាន ទទួលយកហានិភ័យ ឆ្លាត។

2 . ការសហការ
យកឈ្នះលើ ឧបសគ្គ បួនទៅ ការសហការគ្នា ខ្ញុំបាន សរសេរអំពី មុន។

ចម្ងាយ : នៅលើ រ៉ាដា ជាមួយ មនុស្សដែលអ្នក មិនឃើញ ទៀងទាត់។
ស្ថិតក្រោមឥទ្ធិពល : ផ្លាស់ប្តូរ ការស្មានអំពី សារៈសំខាន់ / subservience នៃ តួនាទី ជាក់លាក់ នៅក្នុងអង្គការ របស់អ្នក។
មិនស្រួល : អប់រំ ខ្លួនឯង និងបុគ្គលិក របស់លោកអ្នក អំពីកិច្ចការ របស់អ្នកដទៃ។
Dissonance : ពិនិត្យមើល ការទាមទារ និងប្រព័ន្ធ របស់អ្នក ដើម្បីធ្វើឱ្យ ពួកគេ មួយចំនួន មិនត្រូវបាន កាត់បន្ថយ ការសហការ ។
ក្លាយជាអ្នកគំរូ មួយសម្រាប់ បណ្តាញ មានប្រសិទ្ធិភាព ដោយការបង្ហាញ តម្លៃរបស់ លាតសន្ធឹង ព្រំដែន ចាស់និង busting silos ចាស់។

3 . ស៊ើប អារម្មណ៍
ជាមនុស្សឆ្លាត របស់អ្នក តែម្នាក់ឯង មិនអាច ជំរុញឱ្យ ក្រុមនេះ ទទួលបានជោគជ័យ។ ស៊ើបការណ៍ អារម្មណ៍ គឺជាការ សំខាន់។ កសាង ខ្លួនឯង ការយល់ដឹង , ការគ្រប់គ្រង ដោយខ្លួនឯង , ការយល់ដឹង ក្នុងសង្គម និងការគ្រប់គ្រង ទំនាក់ទំនង របស់អ្នក ។ ទទួលស្គាល់ថា ជាមេដឹកនាំ មួយដែលអ្នក មាន ឆ្លង ។ ជាប្រភព នៃថាមពល , ការយល់ចិត្តនិង ការជឿទុកចិត្ត ទទួលបាន មួយ ប សុទិដ្ឋិនិយម និងអាច ជាមួយគ្នាបានឡើយ របាកដនិយម ។ យល់ថា ការរើបឡើងវិញ គឺជា គន្លឹះមួយក្នុងការ ដឹកនាំ ជាពិសេស នៅក្នុងដង ស្ត្រេស ។ មួយក្នុងចំណោមក្រុម របស់ខ្ញុំ អាន នៃឆ្នាំ កន្លងមក នេះ " ជីវិត ផ្លូវចិត្ត នៃ ខួរក្បាល របស់អ្នក ," ដាក់ចេញ វិទ្យាសាស្ត្រប្រសាទសាស្ត្រ នៃ ការងើបឡើងវិញ និង បានគូសបញ្ជាក់អំពីការ ដែលយើង បានយកលំនាំ អាច កសាងសមត្ថភាព របស់យើង។

4 . ការគិត ដ៏សំខាន់
វិភាគ ចោទសួរ ជាប្រាជ្ញាតាមធម្មតា ។ ពួកគេមាន ឈ្លាសវៃក្នុងការ កំណត់និង ជំទាស់ ការស្មាន ដែល ជាដើមចម សកម្មភាពឬ អសកម្ម។ ពួកគេគឺ ដោយស្វ័យប្រវត្តិ ប្រុងប្រយ័ត្នចំពោះ ទូទៅ inferences និង ទ្រឹស្តី unproven ។ ក្នុងចំណោម សំណួររបស់ពួកគេ ចូលចិត្ត គឺ: " តើយើងអាចដឹង ដោយរបៀបណា? «ពួកគេបាន ព្យាយាមដើម្បី អ្នកគិតដែល ឯករាជ្យ មានការប្រុងប្រយ័ត្ន ដើម្បីពិនិត្យមើល ពីរបៀបដែល លំអៀង ផ្ទាល់ខ្លួន របស់ពួកគេ អាច ដាក់ពណ៌ ការសម្រេចចិត្ត របស់ពួកគេ។ ពួកគេ ធ្វើការនេះ ដោយស្វ័យប្រវត្តិ ដើម្បីបង្កើនល្បឿន ការធ្វើ សេចក្តីសម្រេចចិត្ត ល្អ មិនមែនដើម្បី បណ្តាលឱ្យ " ខ្វិន ដោយ វិភាគ។ "

5 . ការទំនាក់ទំនង
មួយនេះ ហាក់ដូចជា សាមញ្ញ ដូច្នេះ នៅឡើយទេ វាមក ឡើង បន្ត នៅក្នុង សិក្ខាសាលា របស់ខ្ញុំ ដែលជា ឱនភាព នៅក្នុង អង្គការ មួយ - ហើយវាជា អ្នកចាត់ការទូទៅ ដែលបាន ចង្អុលបង្ហាញ បញ្ហានេះ ! មេបិសាច ដែលមិន ទំនាក់ទំនងដោយមានប្រសិទ្ធភាព ទទួលបាននៅក្នុង វិធីនៃការ មានប្រសិទ្ធិភាព ក្រុម របស់ពួកគេបាន។ ធ្វើឱ្យវា គោលដៅ របស់អ្នកដើម្បី ធ្វើជាម្ចាស់ ជារៀងរាល់ ទម្រង់នៃ ការទំនាក់ទំនង រវាងបុគ្គល និងធ្វើឱ្យវា មានអនុភាព : មួយទៅ មួយ ក្រុមតូច ដែលមានបុគ្គលិក ពេញ អ៊ីម៉ែល ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ សង្គមនិង ការពិតណាស់ , ស្តាប់ ។

ក្លាយជា អ្នកជំនាញ នៅលើ ស៊ុម ការនិទានរឿងការ ស្វែងរក និងការ ពិពណ៌នា មេ នៅក្នុងស្ថានភាព មួយ។ ប្រសិនបើ អ្នកធ្វើមិនបាន , អ្នកផ្សេងទៀត នឹង - និងអ្នកដទៃទៀត ដែល អាចមាន ការរិះគន់ពីអន្តរជាតិ ឬ ដៃគូប្រកួតប្រជែង ខាងក្រៅ របស់អ្នក។

6 . ការលើកទឹកចិត្ត
ប្រាប់ ប្រជាជន ថា: «អ្នក មាន សំណាង ក្នុងការ មាន ការងារធ្វើ "នៅក្នុង វិធីដែលមិនមាន លក្ខណៈសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់ជា ការលើកទឹកចិត្ត ។ ហើយក៏មិនមែន ធ្វើ ការភ័យខ្លាច លុះត្រាតែវា គឺជា ការភ័យខ្លាចនៃ ការឱ្យ ជា ចៅហ្វាយ ដ៏អស្ចារ្យ ចុះ។ ក៏មិនមែនជា , គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ , មិន បោះចោល លុយ នៅ មនុស្ស។ បង់ ឱ្យពួកគេ ដោយស្មើភាព ជាការពិតណាស់ , ប៉ុន្តែមិន ឈប់ នៅទីនោះ។ យល់ពី ចិត្តជម្រុញ ចាំបាច់ គន្លឹះ : សមត្ថភាព មានស្វ័យភាពក្នុង គោលបំណងនិង កំណើន។ កំណត់ វេជ្ជបញ្ជា សម្រាប់គ្នា នៃបុគ្គលិក របស់អ្នក។

7 . មតិអ្នក
ការប្តេជ្ញាចិត្ត ក្នុងការ ពាក់ អ្វីដែលខ្ញុំ ហៅថា " វ៉ែនតា មតិអ្នកប្រើ " - កែវ ថ្មី តាមរយៈការ ដែលអ្នក សម្លឹងមើលទៅលើ មនុស្ស និងការងារ របស់ពួកគេ។ តាមរយៈបទពិសោធ ទាំងនេះអ្នក តែងតែ ប្រុងជើងការ សម្រាប់ ឱកាសដើម្បី ផ្តល់ ជាក់លាក់ , ពត៌មាន ប្រយោជន៍ ដល់ប្រជាជន អំពីការអនុវត្ត និងតម្លៃ របស់ពួកគេទៅ អង្គការ របស់ពួកគេ។ ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង គុណភាពនៃការ ទាំងអស់នៃ ទំនាក់ទំនង របស់អ្នក ដោយ ប្រើពួកវាជា ឱកាស សម្រាប់អតិថិជន , មតិអ្នក មានប្រសិទ្ធិភាព។ នៅក្នុងសៀវភៅ ថ្មីរបស់ខ្ញុំ " ការងារ រីករាយ : តើអ្វីទៅជា មេបិសាច ដ៏អស្ចារ្យ ដឹង ថា" ខ្ញុំ លះបង់ ជំពូក មួយដើម្បី យោបល់ គន្លឹះដ៏សំខាន់ចំពោះ ការគ្រប់គ្រង ការអនុវត្ត នេះ ជាមួយនឹង ឧបករណ៍ ឧបករណ៍ ពេញលេញនៃ ជម្រើស ។

8 . ការសន្ទនា ដ៏ស្វិតស្វាញ
មិន ជៀសវាង ការជជែកពិភាក្សា ដ៏ស្វិតស្វាញ ។ រៀន ដើម្បីធ្វើ ឱ្យពួកគេ deftly ជៀសវាង ចំនុចគ្រោះថ្នាក់ ជាច្រើនដែល ពួកគេអាច ធ្វើបទបង្ហាញ ។ ក្លាយជា អ្នកជំនាញ នៅក្នុង ការដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈម និងបញ្ហា ដំបូងនិង ជាញឹកញាប់ មួយ។ មិន អនុញ្ញាតឱ្យ បញ្ហា ធូរស្រាល ឬ ចូលចិត្តគម្រាមកំហែងគេ ជ្រកនៅ។ កសាងទំនុកចិត្ត ជាមេដឹកនាំ មួយ ដូច្នេះមនុស្ស ទទួលស្គាល់ ចេតនា ល្អរបស់អ្នក សូម្បីតែនៅ ពាក់កណ្តា ឬ ភ្ញាក់នៃការ សន្ទនា ការប្រកួតប្រជែង។

9 . គ្រូបង្វឹក
តើអ្នក ចាត់ការទូទៅ នៃការ កងពល ក្នុងចំណោម អ្នកដែល ជួសជុល ជាទម្លាប់ ការងាររបស់ អ្នកដទៃទៀត បានដែរឬទេ? តើអ្នកមាន ម៉ាស៊ីន ចម្លើយ ដែលគ្មានឈប់ សម្រាប់មនុស្សដែល មាន ហេតុពេក ពឹងផ្អែកលើ អ្នកសម្រាប់ ការសម្រេចចិត្ត ? ហើយ នៅចុងបញ្ចប់នៃ ថ្ងៃនោះ តើអ្នក ឆ្ងល់ថា ហេតុអ្វីបានជា អ្នក សប្បាយចិត្ត និង អស់កម្លាំង និងបុគ្គលិក មិនត្រូវបាន ទទួលបាន ល្អប្រសើរជាងមុន នៅលើ នាឡិកា របស់អ្នក? អ្នកត្រូវ រៀន ធ្វើជាគ្រូបង្វឹក កំណើនរបស់ខ្លួន។

គ្រូបង្វឹក គឺជា ជំនាញ ផ្សេងគ្នា ទាំងស្រុង ពីការ ជួសជុល ។ វាជួយឱ្យ មនុស្ស រៀន ប្រសើរឡើងនូវការងារ របស់ខ្លួននិង ធ្វើការសម្រេចចិត្ត សម្រាប់ខ្លួនគេ។ មិន គ្រាន់តែ យកតាមពាក្យរបស់ខ្ញុំ វា ; ការសិក្សា មួយ នៅឆ្នាំ 2012 ពី ការិយាល័យ ជាតិ ស្រាវជ្រាវ សេដ្ឋកិច្ច និយាយថា ភារកិច្ច ដ៏សំខាន់បំផុតនៃ អ្នកចាត់ការទូទៅ ដែលមានប្រសិទ្ធិភាព ត្រូវបាន បង្រៀន ជំនាញដែល ស៊ូទ្រាំនិង បញ្ឆេះ ការលើកទឹកចិត្ត បុគ្គលិក នោះទេ។

10 . ការធ្វើឱ្យ មើលឃើញ តម្លៃ និង មេរោគ
អនុញ្ញាតឱ្យ មនុស្ស ដឹងថា អ្វីដែលអ្នក ឈរ សម្រាប់។ ធ្វើឱ្យ ការសន្ទនា ទាំងនោះ ជាផ្នែកមួយ នៃការងារ ប្រចាំថ្ងៃ របស់អ្នក។ បាត់បង់ ការភ័យខ្លាច នៃការ បិទ ខាងមុខ ដូចជា corny ឬ holier ជាង អ្នក ។ ទាញ ចូលទៅក្នុង អាង ដ៏អស្ចារ្យនៃ ការប្តេជ្ញាចិត្ត និងការ ខ្វល់ ថាមនុស្ស នាំយកទៅ ជីវិត ការងាររបស់ពួកគេ ទេប៉ុន្តែ ជាញឹកញាប់ មិនបាន និយាយអំពីការ លុះត្រាតែ ពួកគេស្ថិត នៅក្នុងសិក្ខាសាលា មួយចំនួន ដែលមានជំនាញវិជ្ជាជីវៈ (ដូចជា យើង ), ដែលជាកន្លែងដែល វា បានចំណាយ អស់។ ហេតុអ្វីបាន ? ដោយសារយើង ធ្វើឱ្យវា មានសុវត្ថិភាព ដើម្បីនិយាយអំពី តម្លៃ ដូចជា សុចរិត ភាពសម្បូរបែបនៃ សហគមន៍ , និងការបម្រើ ។ ទាំងអស់ដែលយើង ត្រូវធ្វើគឺ ការចាប់ផ្តើម ការសន្ទនា ទាំងនោះ ហើយពួកគេ តែងតែ យកបានបិទ សរីរាង្គ។ វាគួរតែ កើតឡើងនៅក្នុង កន្លែងការងារ ផងដែរ។ ប្រសិនបើអ្នកមិន បំផុស ដែល នឹង ?

គ្នានៃការ ទាំងនេះ គឺជាជំនាញមួយ ដែលអ្នកអាច រៀន។ ខ្ញុំ ដឹងព្រោះខ្ញុំបាន បង្រៀនពួកគេ ! គ្មានអ្វី ច្រើនជាងនេះ និងមាន រង្វាន់ ច្រើនជាង ការមើលឃើញ អាជីព ប្រសើរឡើងដោយសារ មនុស្ស កើនឡើង ពី អ្នកចាត់ការទូទៅ ដោយគ្មានបញ្ហា ក្នុងការ ធ្វើជា មេ ដ៏អស្ចារ្យ ដែលយល់ពី ជំនាញ ដ៏សំខាន់នៃ ភាពជាអ្នកដឹកនាំ ជា ។

0 comments:

Post a Comment